Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic

Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic
Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic

8 Ekim 2010 Cuma

-THE END-

07.10.2010, Santa Monica LA,CA Ocean View Hotel, 23.15 Local Time

Her zaman ki gibi sabah erkenden kalkarak önce dışarı bakıyorum, muhteşem bir hava çok temiz , pırıl pırıl,yol için her şey uygun FRESH, Ama tabi çok soğuk bir eksik şeyim var pantalonun içliğini almadım ,üstüme 3 ad. almışım ama altıma almayı unutmuşum ,dizlerim dışında her yer sağlam. Güzel bir kahvaltı ,alıştım artık ,rutin olmaya başladı,her türlü hazırlık tamam, bugün final, sadece 138 mil olsa da en az 50 mili Los Angeles’ta olduğu için zor bir etap, programı ezberlemeye çalışıyorum imkanı yok arka arkaya en az 10 point var nasıl aklımda tutacağım hele şehir içinde trafiği merak bile etmiyorum. LOS ANGELES Amerika’nın en geniş arazisine sahip şehri diyorlarmış. Hiç mola vermeden çok rahat bir sürüşle LA’a girdim, sadece biraz dizlerim üşüdü, ama hava da biraz ısındı ve trafik çok sıkışık o da işime yarıyor rotaya bakıyorum, bu arada ısınıyorum. Derken dönüş noktalarını hiç şaşırmadan koca Los Angeles’ta elimle koymuş gibi buldum motoru teslim edeceğim yeri. Sabah 8.30’dan itibaren 138 mil yolu heyecanla hiç durmadan katettim ve sağ salim yol arkadaşımı ,hüzünle teslim ettim.
Böyle bir tur için beni teşvik eden, destekleyen tüm arkadaş ve yakınlarıma candan teşekkür ediyorum. Allah herkese böyle bir şey nasip etsin, unutulmayacak şeyler yaşadım. Bu turu organize eden Herman’a (Herman the German) da çok müteşekkirim ,yol programını çok güzel yapmış, ilk günlerde her ne kadar acemilik çektiysem de... Ayarladığı oteller de tartışmasız olabilecek en iyi otellerdi. “Thank you very much Herman.”
Buraya kadar gerçekten hiç yorgunluk hissetmeyen ben, motoru bıraktıktan sonra acayip yorgun hissettim kendimi, boşluktaydım sanki, hemen Harley Mağazası’nda bulduklarımı alıp otelime geldim, daha saat 14.00 idi banyo yapıp yatayım dedim ama yatamadım, hemen bir şehir turu alarak günümü değerlendirmek üzere kendimi dışarı attım. Hollywood, Los Angeles derken 23.00 oldu.
Yatmam lazım uçak yarın 11.30 New York, tekrar 8.30’da havaalanına gitmek lazım,
Böyle güzel bir yolculuğu, herkese diliyorum, bloğumu okuyarak paylaşan herkese de teşekkür ediyorum,
İnşallah başka yolculuklara......




9 yorum:

  1. Bu güzellikleri bizlerle paylaştığın için bizler teşekkür ederiz Fehmi Abi...

    YanıtlaSil
  2. Fantastic Adventure... Thank You for Sharing with Us... Gazi

    YanıtlaSil
  3. babacım; yaşadıklarını öyle güzel yazdın ki sanki oradaymışız gibi heyecanlandık, seninle gurur duyuyoruz.
    Dönüş yolculuğunun da güzel geçmesini diliyorum,sabırsızlıkla istanbul'a bekliyorum seni:)...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Fehmi Abi
    seni tanimiyorum ama insallah birgün tanisiriz
    ben almanyada yasiyorum ismim Mustafa ve Türkchoppere almanyadan katildim ve senin USA da Route 66 yi yaptigini gördüm inanamadim ve inan heyecanla takip ettim gercekten seninle benim kadar okuyan herkes heycanlanmistir
    yazilarin bilgilerin resimlerin icin cok tesekkürler insallah ben de birgün Route 66 yi katederim.
    Saygilarimla

    300

    Mustafa

    YanıtlaSil
  5. evet yolculuğunun bittiğine bizde üzüldük ama kazasız belasız tamamlamana çok sevindim inşallah arzu ettiğin diğer yolculuklara yelken açarsın sağlıkla bundan sonraki yolculuklarında da bol şanslar.......sağsalim bekliyoruz ruşen

    YanıtlaSil
  6. Tebrikler Fehmi, bu çok güzel geçen seyahatten
    sonra yeni ilginç geziler yapacağından kuşkum yok..ayrıca gözlemlerini anlatma fırsatı bulabilmen ve bukadar güzel anlatman çok aydınlatıcı ve cesaret verici oldu.. bu durumda belki Yavuz'la Karavanlısını deneyebiliriz..Dönüş yolunda iyi yolculuklar....

    YanıtlaSil
  7. çok güzel ve teşvik edici bir gezi olmuş, umarım bizler de bu şansı elde ederiz ve de sizin gibi keyifli ve sağ salim süreriz.

    teşekkürler aktarım için.

    rgg//ankara

    YanıtlaSil
  8. sayfanızdaki yazılarınızı inanın büyük bir heyecan ile okudum, sizleri tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. hepinizw teşekkürler ederim,dilerim herşey herkesin gönlünce olur..

    YanıtlaSil