Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic

Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic
Harley-Davidson Electra Glide Ultra Classic

21 Ekim 2010 Perşembe

Bu noktaya nereden geldim ...

Newyork, JFK Airport ,THY Lounge  09.10.2010  15.00 loc.

Bu noktaya nereden geldim;
Yıllar önce, şu anki eşim Siggi Hn. ile tanıştığımız dönemlerde, sohbetlerimiz esnasında “hayatta en büyük hayallerimden birinin Amerika’yı görmek” olduğunu, Amerika'daki jumbo şeyleri görmeyi çoook arzu ettiğimi defalarca dile getirmiştim. Kendileri Avrupa'lı olmanın avantajıyla bir çok ülke gibi Amerika’yı da görmüş olmanın verdiği ayrıcalıkla bana acır gibi bakıp; “ben de istiyorum senin de görmeni”der ve temenni de bulunurdu.
Yıllar geçti bu arzumu gerçekleştirebilmek için gerçekten çok çalıştım, ne demek Amerika'ya gitmek, Amerika vizesi almak bile sanki yeterli olacak gibiydi, gitmeye kalkmaya gerek bile yoktu, vize almak nasıl olacaktı.
Gezmeye para ayırmaktan çok daha önemli şeyler vardı.
Kısaca bu uzun yolculuğa her şeyimle hazır olmalıydım, her türlü imkanla.
54 yaşıma geldiğimde, yine içimde çocukluğumdan beri yatan motor, derken (sadece Chopper tipi) hevesi aileden biri gibi sevdiğimiz Ünal Akman tarafından yapılan sıkı baskı neticesinde gerçek oldu.Yok binemem, binersin, çok ağır, kontrolü zor, hayır kolay ve başka bir arkadaşım aile dostum Olcay Kışlalı da araya giriyor, binersin, binemem, ağır ...derken kendimi 1200 Sportser (Harley Davidson)’un üstünde buluyorum ...İlk büyük motorum ...1998 model idi. Tabii ki motor almakla her şey bitmiyor. Sırada güvenli sürüş var, bunun için güvenli giyisiler var...Bu konuda da kendisini çok sevdiğim ve motorculuğunu da örnek aldığım sevgili İhsan’la tanışıyoruz. (Turkuaz Deri) Bana gerçekten çok faydalı oluyor, onun tecrübeleri ve tavsiyeleri beni oldukça yönlendiriyor. Motoru aldığım anda yine saygı duyduğum eski motorcu sevgili Metin Erkerman Ağabeyim de diyor ki Fehmi’ciğim alacaksan bir büyüğünü al.. Ağabey ben bunu becerebilirsem ne mutlu bana bu fazla bile diyorum, öyle ya hayallerimdeki motor, daha ne istiyorum.. Bir süre, büyük hevesle hemen her gün biniyorum, tamam şehir içinde ama olsun. Büyük zevk alıyorum ve kullanımı da rahat hatta Metin Bey'in söyledikleri bile zaman zaman kulaklarımda çınlıyor; "Alıyorsan en büyüğünü al yoksa kısa bir süre sonra arayacaksın, değiştireceksin" ...
 Kısa bir süre sonra gerçekten dedikleri doğru çıktı Metin Bey’in, 2009 Şubat'ı İstanbul'da motor fuarına gidiyorum, şimdiki motorumu görüyorum; Fat Bob .... O günkü Türkiye Distiribütörü ile pazarlığa oturuyoruz ve alıyorum(alırken bana attıkları kazıkta ayrı hikaye)
Bu arada Marmaris’te Türk Chopper Motorsiklet Kulübü ile tanışıyoruz, birlikte çok güzel turlar yapıyoruz... Fethiye, Bodrum, Kuşadası, İzmir, bazı arkadaşlarla , Kemer, Antalya  derken yeni motorumla 1.5 senede yaklaşık 17000 km yol katetmişim.
Yolu biraz daha uzatıyorum, İstanbul’a bakım için gönderdiğim motorumu kendim getiriyorum. Sonra Datça'dan arkadaşım Orhan Sanlı ve oğlu ile Erdek-Çanakkale-Akçay-Foça –Marmaris yapıyoruz. Her şey güzel gidiyor, sırada efsane tur. Motorcuların rüyası "Route 66" var. Oturuyoruz, arkadaşlarla etüd ediyoruz, mali portresi filan, böyle karar veriyorum ve tur olarak internetten bulduğum, sevgili Herman’ın organizasyonu ile blogumda gün gün anlatmaya çalıştığım "Efsane Route 66"i tek başıma bitiriyorum.
Şimdi yeni yollar, hedefler, arıyoruz ... Yeni ufuklar, yeni maceralar ve keyifli sürüşler ...
Dostlarla, yeni mutluluklara ...
Sevgi ve saygılarımla ...

Fehmi Alev

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder